بالیوود کده راه حلی ساده برای رفع مشکلات CoD: Advanced Warfare پس از نصب بهینه ساز ۱٫۴
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 528
نویسنده : Admin

codadvancedwarfarereview5

تعدادی از بازیکنان بازی Call of Duty: Advanced Warfare پس از نصب آخرین بهینه ساز منتشر شده برای نسخه های PS3 و Xbox 360 این بازی مشکلاتی را خصوصاً در بخش چند نفره بازی گزارش کرده اند. طبق گزارش این دسته افراد، پس از نصب آخرین آپدیت بازی، بخش چند نفره CoD: AW برای آن ها غیر قابل بازی شده است که البته این مشکل با راه حل ساده ای رفع می شود.

یکی از کاربران با استفاده از روش آزمون و خطا به این موضوع پی برده است که با پاک کردن آخرین آپدیت بازی و سپس نصب مجدد آخرین آپدیت، این مشکل رفع می شود. کاربرانی که این روش را مورد بررسی قرار داده اند نیز عمل کردن این راه را مؤثر قلمداد کردند.

بنابراین آن دست افرادی که پس از نصب به روز رسانی ۱٫۴ بازی Call of Duty: Advanced Warfare با مشکلاتی در بازی مانند عدم امکان انجام بخش چند نفره مواجه شده اند، ابتدا این آپدیت را پاک کرده و سپس مجدداً به آپدیت کردن بازی بپردازند.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: رفع مشکلات بازیCoD: Advanced Warfare , برطرف کردن مشکل نصب بازی CoD: Advanced Warfare , مشکل نصب CoD: Advanced Warfare ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: